1. Får jag en orderbekräftelse på min beställning?
Ja, när du betalat så sammanställer Payson AB en orderbekräftelse som mejlas till er, avsändarmejlet är info@kdiary.se. Kontrollera att orderbekräftelsen inte har hamnat i er skräppost innan ni kontaktar oss. Vid betalning med Swish så hanteras betalningen inte av Payson, utan vi på Kdiary AB hanterar det manuellt och skickar en orderbekräftelse manuellt till dig via e-post.
2. Vilka betalningssätt har ni på er webshop?
Det går att välja mellan kreditkort (Mastercard, Visa), direktbetalning via bank, faktura eller Swish.
3. Hur får jag min faktura?
Din faktura skickas till den e-postadress du angav vid köptillfället från Payson. Fakturan skickas till dig samtidigt som Kdiary anger att de har skickat ut din beställning för leverans. Om du inte har fått fakturan kan den alltid återfinnas i PDF-format inne på ditt Paysonkonto. En eventuell påminnelse om betalning skickas till din fysiska postadress.
Du kan även kontakta oss på info@kdiary.se om du vill att vi skall mejla en kopia på fakturan till dig.
4. Kan jag betala via Swish?
Ja, vi älskar Swish och hoppas ni också gör det.
Följ anvisningarna nedan för att betala med Swish vid beställning på webbshoppen.
Välj ett annat betalsätt
Välj Swish & fyll i din adress under faktureringsadress, så vi vet var vi skall skicka din beställning!
Godkänn webbplatsens villkor
Öppna din Swish applikation på mobilen och skanna (fota) QR-koden.
Skanna/fota QR-koden via Swish appen (ge först Swish applikationen tillgång till din kamera). Då fylls mottagare, belopp och ordernummer i automatiskt. Så enkelt! Bilden nedan är tagen utan QR-koden, det beror på att vi la till den funktionen efter vi tog bilden. Givetvis kan man manuellt skriva in mottagare (vårt Swish-nummer är 123 192 14 02), belopp. Vårt Swish-nummer är 123 192 14 02.